MIKS ADMINISTRAATORI TEENUS JA MIS EELISEID SEE ANNAB HOONETE HALDAJALE:
Ärihoonete ja kontoripindade kiire areng Eestis on kaasa toonud suurenenud nõudluse professionaalse administraatoriteenuse järele.
Administraatori teenus ehk infohaldusteenus seisneb kliendile-, tema rentnikele ja külalistele, mugavuseteenuse osutamises ja mugavuse loomises, mille hulka kuulub ka näiteks parkimiskorra jälgimine, hoonet teenindavate ettevõtetega suhtlemine ning informatsiooni fikseerimise ning jagamisega.
Sealjuures moodustab administraatori teenust osutav töötaja, oma tööülesandeid täites, täiesti loomuliku osa, hoone teenindavast personalist. Samuti on administraatori isikut vajadusel koolitatud ning pidevalt täiendavalt instrueeritud, et tema tegevusi oleks võimalik integreerida, lahendama konfliktseid eriolukordi, juhtima- või osalema evakuatsiooniprotsessides, andma esmaabi ja jälgima üldist ohutust hoones ja selle ümber. Seda kõike lisaks tavapärasele klienditeenindusele, mis hõlmab endas igapäevatöö korraldamist. Infohaldusteenust osutavad töötajad suhtlevad klientidega nii eesti, vene kui ka inglise keeles.Täpsemad tööülesanded määratakse vastavalt kliendi vajadustele, soovidele ning samas kaasates meie pikaajalisi kogemusi, antud valdkonnas.
Meie töötajad täidavad kliendi objektil erinevaid administratiivülesandeid, olles tihti vahetuks kontaktisikuks klientidega suhtlemisel. Seoses sellega nõuame me enda inimestelt head suhtlemisoskust ja korrektsust.